woensdag 20 oktober 2010

Give-Away!

Omdat ik zo blij ben met al mijn volgers en al jullie leuke reacties!
En omdat ik zo ontzettend blij ben met alle hulp met uiltjes haken, wil ik twee mensen blij gaan maken!

Ten eerste met deze echte retro-knopen.



En ten tweede mag je één van deze hangers uitkiezen.



Geef hieronder aan welke van de twee je graag zou willen winnen.
Als je graag een hanger wint, ook even welke.
In dit berichtje kun je ze wat beter bekijken.

Deze give-away loopt tot en met 14 november.

54 opmerkingen:

  1. Hai Tamara...wat leuk jou give away....zijn de eerste kaarten oogjes OF ECHT ALLEEN RETRO KNOPEN.....???Maakt niet uit....
    Die kan ik heel goed gebruiken voor de uitjes die ik ga maken voor compassion....dus...ik doe mee
    H gr cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie zo'n turkoois blauwe hangertje wel zitten. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi ,
    Graag doe ik mee aan je give away . Als ik zou winnen , wil ik graag de roze hanger . Groetjes uit het zeer natte Turnhout , Annemie

    luyts.rudi@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, wat leuk zeg. Helaas was ik te laat met het helpen uiltje haken maar ik volg je blog met veel plezier. Als ik win ga ik voor de groene knoopjes en de blauwe hanger (die is zoooo mooi!)...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Tamara,
    ik wil ook wel graag meedoen en ga dan voor het witte bloemetjes met het lichtblauwe hartje.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tamara!
    Ik doe ook graag mee. Ik vind het linker paarse hangertje erg leuk!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love your pendants!
    I know how expensive overseas shipping is, so you don't have to enter me in the giveaway, but I did want to let you know how much I appreciate your talent and love seeing all of your sweet creations.

    Hugs and Blessings,
    ♥Anita
    http://aseknc.blogspot.com/
    http://asesaj.blogspot.com/
    aseknc(at)gmail(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zijn ze! Ik ga graag voor de linker paarse tashanger!
    Heb ik misschien een reserve voor aan m'n zwarte tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een leuke give-away! Ik doe meer en zou graag een van de roze hangertjes willen winnen. (linksboven op plaatje) Ik plaats ook een linkje op mijn weblog naar deze give-away.
    Groetjes Rebecca
    hompeltjepompeltje[apenstaartje]gmail[punt]com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke en mooie give-away Tamara, de hangertjes zijn enig, om het even welke kleur.

    groetjes van Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee aan jou give away!!!
    Ik ga voor de knoopjes :)
    Op mijn blog is ook een give away; doe je bij mij ook mee??
    Groetjes, Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een leuke give-away waar ik graag een kansje op wil maken. Ik vind die roze hangers (ze zijn allebei leuk, dus moeilijk een keuze te maken) erg leuk!

    Groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oei, lastig! Maar ik zou kiezen voor een paarse tashanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hei Tamara. You have so beautiful amigurumis. I want to be in your Giwe Away and win retro-knopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je hangers heel leuk. Vooral die links onder of links boven. :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je een give-away organiseert!
    Ik waag ook graag een gokje :) Aangezien ik DOL ben op paars, ga ik voor de paarse hanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Tamara,
    Ik doe graag mee met je give-away en
    ga voor de blauw-witte sleutelhanger.
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ding graag mee voor je paarse hanger. Die vind ik echt geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Tamara,

    Ik doe graag mee met je give away en vind jouw sleutel/tashangers heel mooi. Dus mocht ik winnen doe mij dan maar die witte met turkooise rand.

    Ik ben nog steeds met je uiltjes bezig, maar het vordert niet zo snel. Misschien in de herfstvakantie iets meer tijd. Maar voor februari heb ik ze vast wel af :-)

    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk!! Ik doe ook heel graag mee!! Ik ga dan voor de hangers, moest ik winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe ook graag mee en dan ga ik voor de roze.....of toch de turkooise...ze zijn allebei super!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super ze!! Ik ga voor de groenige knopen en het roze sleutelhanger met de roze rand om de bloem ik volg je natuurlijk ook je maakt zoveel leuke dingen!!!

    Gr chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. joepie !!! Ik doe graag mee voor de knoopjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi tamara,

    ik had hier een berichtje geplaatst daarnet, maar volgens mij heb ik wat fout gedaan en is het verdwenen. dus pogig twee ;)!
    Bedankt voor je reactie op mijn blog! leuk dat je bent komen kijken. Helaas komt FM inderdaad akelig dichtbij. Misschien kan je bij mij met herkenning krijgen terwijl ik bij jou opgevrolijkt wordt,haha. Want wat een mooie blog heb je! ik heb helemaal verliefd op je uilen. Ik hoop dat ik het haken snel in de vingers krijg en ook eens zo'n uil kan gaan proberen!
    Ik doe graag mee aan je give-away!! Ik kan alleen niet kiezen,haha. Dus stel dat ik win, mag jij kiezen, dan is de verrassing voor mij des te groter :)
    groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat leuk. Die hangers vind ik erg mooi. Het maakt me niet uit welke ik krijg als ik win, ik vind ze allemaal even mooi. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk!! Ik doe graag mee, en ga voor de witte bloem! De knopen zijn ook prachtig zeg!! groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig leuke give-aways.
    Vind de tassenhangers geweldig en ik zou niet kunnen kiezen hihi.... vind ze allemaal toppie!
    Ik doe graag mee in de verloting.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Harstikke leuk ik zou ook graag mee doen.

    Ik ben op het moment helemaal gek van paars.
    Maar ze zijn allemaal prachtig gemaakt.

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk Tamara, ik vind de paarse hanger helemaal geweldig :))

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gaaf!!
    En natuurlijk doe ik graag mee :)
    Als ik win ga ik voor de groene knoopjes en de blauwe bloem hanger, echt heel mooie zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. OOPOh leuk hoor ik doe mee!
    Maakt niet uit wat ik win.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Tamara!
    Ik doe graag mee voor een prachtige sleutelhanger! Groetjes Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Tamara,
    Ook ik, wil graag meeloten voor zo'n mooie tashanger. Mocht ik winnen....zou ik graag een een roze met witte, en hartjes tashanger winnen[welke combinatie maakt niet uit.....als het maar roze-wit met een hartje kan worden!!!!!]
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een super leuek give-away, ik doe graag mee voor de super mooie knoopjes!

    x Inge

    Ik heb een beetje reclame gemaakt om mijn blogje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe graag mee met de give away voor de knoopjes.

    Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe ook graag mee! ben net volger geworden van je blog ik volg je al wel langer. Maar nu fleurigefleur zelf een blog heeft ook volger..
    ik ga voor de roze...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. HOi leuke knopen en hanger zeg...
    Fleurigefleur is nu een echte volger van je.
    Dus ik doe ook mee

    groetjes Fleurige fleur

    ps ik hoop dat deze poging wel lukt

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Die tassenhangers zijn echt heel erg leuk.
    Ik doe graag mee en zal je ook volgen. Ik ga voor de bruin/blauwe hanger, maar eigenlijk zijn ze allemaal leuk.
    liefs,
    lysanne

    Ik zal ook nog wel even een linkje plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk die hangertjes! Lijkt een beetje op de bloempjes die ik brei als versiering op sjaals, mutsen, etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ach wat een lieve hangertjes, kan geen keuze maken>Als ik mocht winnen dan laat ik mij verrassen.
    Zal een link plaatsen naar deze give away op mijn weblog.
    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  41. He, dat ziet er schattig uit, vooral die blauw/witte.

    Groetjes van Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat leuk, ik doe graag mee! De linker blauw/bruine hanger is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zo mooi, je maakt het kiezen echt niet makkelijk ! Zo'n hangertje met turkoois (randje) en wit binnenin, daar doe ik graag voor mee.
    Sjonge, jij maakt toch mooie haakwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. marietjewolters@home.nl1 november 2010 om 12:53

    wat een leuke site zeg! Alleen al die achtergrond met uiltjes, om verliefd op te worden.

    Mocht ik zou winnen (wat dan de eerste keer zou zijn) dan had ik graag de blauwe hanger ontvangen.

    Maar ik zou zeggen, ga vooral zo door en ik plaats je met veel plezier bij mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. hmmm nu had ik net een reactie geplaats, staat die er niet, ik zou wel wat verkeerd hebben gedaan.

    Maar nogmaals wat maak jij mooie dingen! En die uiltjes, om helemaal verliefd op te worden.

    Mocht ik zou winnen zou ik dan de blauwe hanger mogen ontvangen?

    Ik zou zeggen, ga zo door met je blog en ik plaats je bij mijn favorieten

    marietjewolters@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Een leuke give away. Ik doe graag mee. Ik ben helemaal weg van de knopen. Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik doe graag mee.
    De wit met roze tashanger vind ik het mooist!

    justforjoy@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Great giveaway
    I love the red pendant
    Gill

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi,
    Ik doe ook graag mee en zou wel zo,n mooi turqoois hangertje willen winnen.Ach eigenlijk maakt het me ook niet uit ik vind alles wel mooi.
    Veel succes nog en mocht je nog uiltjes nodig zijn dan hoor ik het wel

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuk, ik kies een hanger, maakt niet uit welke kleur, ze zijn allemaal even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. wat een geweldige giveaway!!! De knopen zijn helemaal mijn ding! Natuurlijk zijn de hangers ook errug leuk geworden!!! ik link het nog even aan m ijn blog de giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuke give away actie.....
    Ik doe daarom natuurlijk graag mee, mijn voorkeur gaat uit naar 1 van de blauwe of de rose serie.
    Ik ben zondag naar de Holy Stich geweest en ook bij de dames van Studio Echt, ik vroeg aan (Tess denk ik) of ze ook zwarte veiligheids oogjes had, die ik wide gebruiken voor op mijn gehaakte uiltjes, ze vroeg al of het het patroontje van jou was, ja dus en ze vertelde me dat jij zaterdag daar was om de cheque op te halen en helemaal verrast was dat zij hem voor je verdubbeld hadden. zaterdag ben ik op de hobbybeurs geweest, ik zit dus weer helemaal vol inspiratie om aan de slag te gaan.....nu nog tijd haha.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een leuke give-away :)
    Ik doe natuurlijk graag mee, en mijn voorkeur gaat uit naar een van de turquoise hangertjes
    Ik probeer ook nog een linkje te zetten bij mijn give-away's (maar die wil niet altijd mee)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh ik ben nog net op tijd denk ik,
    ik vind je hangertjes heel mooi,
    ook ik zou voor een van de turkoise hangertjes gaan. De knopen vind ik ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen