dinsdag 1 maart 2011

Blog voor Willem! En Awards...

Willem heeft zij eigen blog gekregen!

Hij wilde dit al zo lang.
Een eigen plek voor al zijn knutsels en alles wat hij maar leuk vindt!
Nu is het dan eindelijk zover!
Gisteravond hebben we er eentje aangemaakt en we zullen hem door te tijd heen eens vullen. Neem gerust eens een kijkje bij Willem's Stekkie!

Dan nu Awards...

Dankjewel Klaske, Natasja en Marjannevoor jullie award!



Heel lief! En bedankt voor jullie complimenten!

Alleen... Ik doe helaas niet meer mee aan de awards...
Ik moet mijn energie een beetje zien te verdelen (ik heb er niet veel van) en heb een poosje geleden besloten om dan de awards i.i.g niet meer door te geven. Er gaat toch ook wel veel tijd in zitten.
Maar alsnog heel erg bedankt! Het is erg leuk om dit allemaal te lezen.

1 opmerking:

  1. Hallo Tamara,
    Ik vind het toch fijn dat je nog even reageer op mijn award.
    Ik vind jouw uiltjes zo leuk om te maken en familie en kennissen zijn er altijd erg blij mee.
    Leuk dat Willem nu ook een blog heeft, ik probeer er regelmatig op te kijken.
    Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen