maandag 18 juli 2011

Allemaal nieuwe dingetjes! En een Give-Away!!!

Ik heb allemaal nieuwe dingetjes ontworpen!
Ten eerste, deze speenketting met een schattig klein Uiltje!
Hij is kleiner, dan die aan de hangers wordt gebruikt.



Een klein bijpassend opbergdoosje voor je speentje, of speldjes, of.....


Hier als setje!


En een wagenspanner! 



Alles nog even bij elkaar! 


Van alles heb ik ook nog een meisjesvariant in gedachten.
Maar die moet nog gemaakt...
Jullie zien het vanzelf verschijnen.
Van het opbergdoosje en de speenketting ga ik nog een patroon schrijven.

Dan kom ik nu op de lang beloofde Give-Away!!!

Zo ontzettend leuk, alweer 415 volgers!!!
Al die leuke reacties elke keer, dat doet me erg goed!
Dankjulliewel!!!


Daarom nu een grote Give-Away!


In overleg mag je een Uilenpakketje samenstellen in je eigen gewenste kleuren,
of je mag in overleg een knuffeltje door mij laten maken.
Voor degene, die zelf graag creatief is, wil ik een zelfmaakpakketje maken van de speenketting, opbergdoosje en wagenspanner. Of een creatief verassingspakketje!

Graag bij het aanmelden voor de Give-Away aangeven, wat je graag zou willen hebben!
Je kan je inschrijven tot en met zondag 4 september,
zodat iedereen, die op vakantie is ook een kans maakt.

Als je een blog hebt, zou het erg leuk zijn, als je een link ergens op je blog wil plaatsen!

133 opmerkingen:

  1. O, wat mooi! Ik doe graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke speenketting, wagenspanner en doosje!
    Een kei leuk kraam idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig. Ik doe dolgraag mee. Dit wordt vast een groot succes je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer ontzettend leuke dingen gemaakt.
    Ik doe graag mee en heb belangstelling voor het zelfmaakpakketje van de speenketting, opbergdoosje en wagenspanner

    Groetjes Mams TJC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke dingen heb je weer bedacht en gemaakt zeg, wat een creativiteit heb je toch!
    Ik doe graag mee met de give-away, een uilenpakketje in regenboogkleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen en wat veel volgers!
    Ik doe graag mee, crea be ik wel maar haken is niet echt mijn ding... Mocht ik winnen ga ik voor een schattig uiltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke give-away!! Ik doe graag mee!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind je 3 nieuwe dingetjes echt geweldig!! EN ik doe dan ook graag mee met je give-away, ik denk dat je veel mensen zal hebben die willen meedoen wat mijn kansen natuurlijk verkleind, maar ach... :-) Ik zal zelfs een linkje op mijn blog zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik doe graag mee met je Give-away. Je hebt weer een paar geweldige uilencreaties gemaakt.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een prachtige dingen heb je gemaakt! Het haken van diertjes gaat me nog steeds niet zo goed af dus ik doe graag mee! Ik doe graag mee voor een pakketje in roze/paars/wit/?. Mag ik meedoen voor 2 van die bakjes? Dat vinden de kinderen vast erg leuk. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuke dingen heb je weer gemaakt!

    ik doe graag mee voor het uilenpakketje in roze paars!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi geboortecadeau-setje!

    En wat een superleuke give away! :D Ik doe graag mee en als ik win ga ik voor het zelfmaakpakketje, want ik ben zelf ook graag bezig met haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat leuk! Tjemig, je bent goed bezig! Heerlijk al die mooie uilendingetjes doe je ontwerpt. En je blog die zo goed gaat. Hoedje af! Ik doe heel graag mee met de give-away (een zelfhaakpakketje natuurlijk want het is zoooooo leuk om met zo iets mooi zelf aan de slag te kunnen). EN als ik niet win, zal ik alle patroontjes zelf moeten kopen, dus dat is ook geen ramp, hahaha! Heel veel freubel- en blogplezier nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wil ook wel meedoen
    wat maak je toch mooie dingen
    het verrassingspakketje zou leuk zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou ik doe mee voor mijn net geboren neefje Niels...kreeg net een telefoontje van mijn schone zus...een gezonde jongen!!
    WWauw...daarom doe ik mee!
    Linkje staat op mijn blog!! Jippie....
    Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig...wat heb jij een leuk kraampakket gemaakt helemaal TOP
    En graag wil ik meedoen met je leuke Give-Away..ik laat mij verrassen..en dat zit bij jou wel goed..

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. och, och, wat een mooie giveaway..en wat knap zo helemaal zelf gemaakt..af en toe heb ik mijn creamomenten, maar haken is iets wat -nog?- niet geschikt voor mij is...graag zou ik in aanmerking willen komen voor het "verrassingspakketje" ..I just love surprises..

    Ik volg en link :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke nieuwe ontwerpen, en ook die kleuren, hartstikke mooi.
    Ik doe graag mee met de give-a-way.
    Het liefste zou ik meedoen voor het zelfmaakpakketje van de speenketting, opbergdoosje en wagenspanner.
    Begin volgend jaar wordt ik oma, lijkt me zo'n leuk kado.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke set heb je gemaakt!!!!!
    Onvoorstelbaar wat je met zo'n uiltje allemaal voor leuks kan maken!
    Ik wil graag meedoen met de give-away voor een creatief pakketje.
    Ik wens je een heel creatieve zomer toe en een fijne vakantie (met hopelijk een beetje lekker weer, al is dit veel productiever weer)!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo schattig, die uil creaties! Ik doe mee en zet een linkje op mijn lekkerbekkenblogje... Deze kleuren vind ik wel ok hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, wat zijn je creaties super zeg! Ik doe natuurlijk ook graag mee.
    Ook voor het zelfmaakpakketje van het setje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil ook graag meedoen. Ik heb alleen geen kinderen en ook niet iemand aan wie ik het zou kunnen geven. Vind wel zo een uilenbakje ontzettend leuk om sieraden in te bewaren. Of anders een verrassing :) Vind het iig wel super mooi wat je allemaal hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige dingen heb je weer ontworpen!
    Dat doosje met uiltje vind ik super, misschien als ik ooit tijd heb..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke give away. In rood, wit en blauw zou hij helemaal passen bij de kinderwagen.
    En kan ik trots reclame maken voor jou creaties.

    Groeten, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave give away! Ben dol op je blog en ontwerpen en doe graag mee voor een zelfmaakpakket. Er zijn in mijn omgeving 4 baby's op komst dus dat pakket zou wel van pas komen;)
    Succes met je blog, Liefs simone

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke ideeen heb je weer uitgewerkt! Ik doe graag mee voor de give away en als ik de gelukkige ben, dan wil ik graag verrast worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ontzettend lieve uiltjes-setjes en wat een prachtige kleurencombi's! Kan voor allebei (jongen/meisje) toch? Ik doe graag mee met de Give-Away (waah, de 1e keer..) en zou het zelfmaakpakketje errug leuk vinden!
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Via via kwam ik op je blog en wow wat ontzettend crea ben jij! Ik heb jouw blog meteen even gelinkt aan de mijne dus iedereen kan op mijn blog meteen doorklikken naar de jouwe.

    Wat de give-away betreft, ik ga voor een zelfmaakpakketje. Houd dat in dat je de materialen en een handleiding weggeeft? Want wat dat betreft ga ik voor een neutrale variant iets van groen ofzo?
    Naja, wordt ik weer veel te veeleisend terwijl het gaat om een give-away!

    Duimen omhoog voor je superleuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ooohh wat gaaf...ik zou een zelf maak pakketje voor een wagenspanner echt geweldig vinden :D top...!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtsetje zo samen! Heel erg mooi gemaakt, Tamara! Super!
    En dan je give away... Wat lief van je!
    Mocht ik winnen (kans is klein gezien je aantal volgers... :-D ), dan zou ik graag 2 van die doosjes willen voor mijn kinderen. 1 met de kleuren rood en blauw en 1 met de kleuren roze en wit.

    Ga vooral zo door met je werk, ben groot fan van je!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een geweldig setje!! Als nieuwe mama doe ik graag mee met je give-away, en dan ga ik voor het zelfmaakpakketje.
    Ik zal deze week ook een berichtje hierover plaatsen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw !
    Ik ben een beginnende haakster en je werk is gewoon prachtig !
    Indien ik win mag je me verassen.
    Ontzettend tof dat je zulk mooie dingen weggeeft!
    hellensenden@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow wat een leuk idee! Met een kleine van 4 weken oud raak ik helemaal geinspireerd, maar ik kan dit echt niet bedenken hoor! Als ik win ga ik voor het zelfmaakpakketje..

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe ook heeeel graag mee! want vind het superprachtig!! xxx Elinemien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. leuk ! ik ga voor het uilenpakketje !

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een geweldig setje. Een superleuk doop- of kraamkadootje.
    Erg leuk deze give-away. Ik heb een link op mijn blog gezte en wil graag een kansje wagen. Ik ben net begonnen met haken (en bak er nog niet zoveel van, lol) maar wil graag meedoen voor een zelfhaakpakketje. Dat stimuleert alvast om door te zetten :-)

    Groetjes, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Tamara, je bent weer helemaal op stoom! Je hebt weer leuke dingen gemaakt. Ik doe graag mee aan je give-away en kies voor het zelfmaakpakketje speenkoord etc. Ik zal een link op mijn blog zetten. Kom je een keer kijken (ben nog niet zo lang bezig met mijn blog..)? Een fijne vakantie, mocht je nog gaan. Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh ik doe graag mee, Tamara, ik wordt over ruim 6 maanden voor het eerst oma en dan is dit een leuk idee.
    Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Stom, ik vergat erbij te zetten dat ik voor het zelkmaakpakket ga.
    Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. geweldig tamara! wat het je dat weer leuk verzonnen!

    en ik doe graag mee aan je give away!
    ik zou dan gaan voor het zelfmaak pakketje!

    voor mijn lieve aan staande neefje!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Waar haal je het weer vandaan, echt supergaaf! Ik doe graag mee met je give away. Ik vind een knuffeltje in overleg erg leuk. Ik ben namelijk helemaal verliefd op dat egeltje...maar ik weet natuurlijk niet of dat tot de mogelijkheden behoort... Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat heb je weer een leuke give away , graag doe ik mee en als ik zou winnen , mag je mij verassen , groetjes , Annemie uit Turnhout

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke give-away!! Daar doe ik graag aan mee hoor en ik zou graag gaan voor een zelfmaakpakketje. Enne een linkje op m'n blog heb ik geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Me encanta tus creaciones,son preciosidades!!!un abrazo desde Vitoria.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. OOoo, wat mooi weer allemaal, trouwens ook de grotere uil van je berichtje hieronder!
    En natuurlijk wil ik graag meedoen met de Give-Away!
    Ik ga voor de meisjesvariant van het uilenpakketje! Heb al zoveel enthousiaste reacties op mijn uiltje gehad en veel vriendinnen/schoonzussen enz. die dit jaar bevallen (zijn).
    Dus ik weet nog niet zeker of ik hem zelf zou houden, maar voor het geval dat ik hem niet af kan staan, dan toch de meisjesvariant, haha (en ook omdat het bijna allemaal meisjes zijn).

    Ik plaats een link op mijn weblog, dat was ik toch al van plan!

    Liefs Do (een zeer tevreden klant)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat super!! Ik wil me graag aanmelden voor de give-away en ga dan voor eem knuffel uil om de verzameling compleet te maken! ;)

    Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw superleuk gemaakt!!! Ik doe ook graag mee met de give-away en zie een leuke knuffeluil helemaal zitten!

    Groetjes
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wauw wat zien die er gaaf uit! Ook echt super leuke kleurtjes. Ik doe heel graag mee met je give away en zou graag het zelfmaakpakketje winnen! Leren haken staat al lang op m'n lijstje, met zoiets gaafs ga ik me er eindelijk toe zetten!

    groetjes
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  49. hola otra vez,me encanta lo del chupetero,voy a intentar tejer alguno como los tuyos,tengo que hacer unos regalos y eso me parece precioso.
    Cuando lo tenga tejido lo mostraré en mi blog pero pondré tu enlace,espero que no te parezca mal.Un abrazo desde Vitoria.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ooh super leuk, ik doe ook graag mee met de give away en ben zelf ook heel creatief dus heb graag een zelfmaakt pakketje

    groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. ik zou ook graag de give away willen ontvangen.
    graag het zelfmaakpakket.
    kan ik dit mooi voor mijn nichtje maken die in blijde verwachting is

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Jippie! Wat een leuke give-away! Ik wil wel graag het uilenpakket door jou gemaakt! En het maakt me niet uit wat voor kleurtjes, ik vind het helemaal leuk! Ik ga ook even een linkje maken op mijn blog!
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Weer zo schitterend mooi! Leuke maaksels die uitstekend zouden passen bij de regenboog-uil-rammelaar van Bas ;-) Ik doe graag mee, en ik duim superhard dat ik uitgeloot word!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een mooie creaties weer. Ben momenteel bezig met het uiltjes rammelaar, zo leuk!
    Ik zou het leuk vinden als je eens op mijn blog zou kijken, net begonnen en nog op zoek naar volgers....

    De give-away:
    Ik ga graag voor het zelf-maakpakket. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. hoihoi,

    ik volg je ook al een tijdje, ik doe ook graag mee met een zwangere buuf!ik ga voor het zelfmaakpakketje

    groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wauw, mooi hoor! Ik wil ook graag meedoen voor de give-away. Het is een vrolijk kraampakketje (speenkoord+doosje+wagenspanner), er is vast wel iemand in mijn omgeving die het graag wil ontvangen!

    Ik zal je op mijn blog vermelden,
    liefs Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een superleuke spulletjes! Ik wil graag meedoen aan de give away voor een zelfmaakpakketje van dit leuke setje :)

    Ik ben bezig mijn blog aan het opstarten, zal daar zeker een linkje plaatsen!

    Groetjes,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een superleuke dingen!!!!
    Ik doe graag mee aan de give-away!
    Ik ga dan voor het zelfmaakpakketje.
    Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Amigurumikraam22 juli 2011 om 20:28

    Wat een gave set is het zo alles bij elkaar! Harstikke goed gedaan weer! Echt heel erg mooi!Ik vind vooral de wagenspanner superleuk!

    Groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat weer mooie uiltjes!!
    Ik zou graag mee willen doen voor het zelfmaakpakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik ben dol op je uiltjes en wil graag meedoen met de give-away. Het zelfmaakpakketje vind ik het leukst.

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een leuke give-away. Mijn broer en schoonzusje verwachten eind september een zoontje dus dat zou wel een erg leuk kadootje zijn. Daarom zou ik gaan voor het zelfmaakpakketje.
    Ga is even proberen of het lukt om een link te plaatsen op mijn blog.

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat super gaaf! Ik ben dol op je super leuke uiltjes! Ik doe graag mee voor een creatief verassingspakketje! En ik zal een link op mijn blog plaatsen ;)

    Liefs Roxy!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hallo Tamara.
    Je hebt het weer heel leuk gedaan. Helemaal mijn straatje. Top!!! Ik doe ook graag mee met je Give-Away

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een moois maak je! Schitterend gewoon.
    Ik doe graag mee voor het zelfmaakpakket en link je ook op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Prachtig gemaakt zeg!! Ik hou van uiltjes... die wagenspanner lijkt me de max gewoon. Ik heb nog geen kindjes, maar je kunt niet vroeg genoeg zijn om ze al meteen in watten te leggen, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik wil zeker meedoen aan de give away. Ik ben een collega van Rick bij Compassion en ben op die manier ook op je site gekomen.

    Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik ben pas tante geworden dus een knuffel zou fantastisch van pas komen, zelf heb ik een levensechte knuffel rond lopen maar dat kleine pasgeboren baby'tje dat heeft nog geen ...

    Je maakt leuke dingen !

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat mooi, wat mooi. Net zoals al veel anderen doe ik ook heel graag mee met je give away.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  70. wat een leuke give away
    als ik zou winnen ga ik voor het zelfmaak pakketje mijn dochter is zwanger van de tweede en ik zou het superleuk vinden om zelf iets voor haar te maken

    groetjess gea

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Jee Tamara, wat ben jij ontzettend creatief. Je maakt werkelijk fantastische dingen en je steunt het goede doel ook nog. Petje af hoor.
    Graag wil ik meedoen aan je give away. Ik vind het leuk om kans te maken op een zelfmaak pakketje.
    Ik heb je link op mijn blog gezet.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat super leuk, ik doe graag mee!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Oh wat is die leuk!!!
    Ik doe graag mee met je give away en zik zou het heel leuk vinden om het patroontje van je te krijge.
    Alvast bedankt daarvoor en veel plezier en succes nog met de meisjesvariant.
    lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Prachtig creatie's weer,ik heb op vakantie heelrijk uiltjes zitten hakken in allerlei varianten,ik ozu het heel leuk vinden om het patroontje te krijgen wan tmijn zusje die in australie woont die verwacht haar 3de kindje zou het heel leuk vinden om voor haar te haken.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  75. O, wat mooi! Ik doe graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een leuke spulletjes! En proficiat met al je volgers. Ik doe ook graag mee, voor het zelfmaakpakketje :) Ik vind de uiltjes zo lief! Ik plaats ook nog een linkje op m'n blog

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Oei! Wat een reacties! Maar je hebt hele mooie vrolijke dingen gemaakt! Erg leuk en ik doe ook graag mee met deze give away. Je uiltjes zijn mijn favouriet! En wat een leuke ideeen! Succes met alles! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  78. 77 reacties, geweldig!!! je maakt ook zulke mooie dingen en pittige kleurtjes. Ik doe graag mee en ik hou van verrassingen, succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. OOO ik wil ook HEEL graag meedoen met de give-away!!!! Mijn kleine ventje zal de uiltjes geweldig vinden (en mama ook haha)...ben er helemaal gek op!!

    Groet,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat een leuke give-away!
    Ik doe graag mee voor het zelfmaakpakketje!
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wow, dat ziet er fantastisch uit! Ik vind ze helemaal geweldig, vooral ook het opbergdoosje. Ik zou graag meedoen met de Give-Away! Ik haak graag zelf, dus ik ga voor het zelfmaakpakketje met de uiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ooooh, dat ziet er gaaf uit zeg.
    Ik was net op een ander blog en las dat je een give away hield.
    Dus zoals je ziet ben ik hierheen gesurfd om te zien wat voor give away dit was.
    Ik kan je vertellen dat dit een hele leuke is in ieder geval, haha.
    Ik doe dan ook graag mee en zou dan voor het zelfmaak pakketje gaan.
    Ik ben nog niet zo goed in haken, maar dit lijkt mij een leuke uitdaging om het haken onder de knie te krijgen ;)
    Groetjes Monique
    ps, ik kan helaas niet op de normale manier een reactie plaatsen, ik hoop dat het bercith wel overkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Super leuke site, blog heb ik niet maar volgen kan ik des te beter. Ik haak nog maar een maand zelf maar de creaties zien er altijd maar mooier en mooier uit. Je uilensetje ziet er super uit en met al die zwangere vriendinnen rondom mee doe ik ook graag mee voor om een kans te maken op zo'n zelfmaakpakketje met de uiltjes! Heel veel succes nog verder! Groetjes Fran

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Oh, wat heb je toch weer leuke dingen gemaakt!
    Ik doe graag mee met je give-away en dan ga ik voor het verrassingspakketje!
    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ontzettend leuke dingen maak je. (ik ben geen volgen maar kijk wel regelmatig)

    Als ik win (met zoveel deelnemers is de kans natuurlijk wel klein).... maar als ik win, dan wil ik graag het zelfmaakpakket.

    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  86. ik doe graag mee voor de speenketting (haken is niet mijn sterkste punt dus ben erg onder de indruk!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Heel erg leuk. Ik doe graag mee voor het Uilenpakketje, mag in dezelfde kleuren zijn als op de foto. Ik maak tuurlijk reclame op mijn blogje.
    Ik heb sinds kort problemen met het posten van reacties op blog, daarom maar anoniem ingevuld.
    http://flaviestikkemie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik wil graag meedoen, het ziet er prachtig uit!! Omdat mijn jongste kind al 6 jaar is, zou ik graag het creatieve verrassingspakketje willen winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hee, wat een leuke blog! Leuk dat ik je ontdek en midden in een give-away val ;)
    Ik vind het erg moeilijk te kiezen uit de mogelijkheden hoor! Omdat ik graag zelf ook creatief bezig ben, zou ik het creatief verrassingspakketje leuk vinden maar omdat ik er nog niet zo goed in ben, zou een knuffeltje ook erg leuk zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat een leuke blog hardstikke keuke dingen staan er op, en zo mooi gemaakt. Ik doe graag mee met de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat een ontzettend leuke give-away!! Met 2 zwangere schoonzusjes vind ik een zelfmaakpakketje wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Leuk zo'n give-away Tamara, ik hem ook op mijn blog geplaatst, ik wil graag meedingen voor het surprise-pakket want het patroontje van de wagenspanner heb ik nl. al bij je gekocht, spannend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Je maakt geweldige dingen, heb net je blog ontdekt! Ik doe graag mee met je give-away, een creatief verrassingspakket lijkt me super! Link naar je give away zet ik op mijn blog.
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik ben lang niet de eerste meer die me waagt aan je leuke give-away (verrassingspakket). Maar we hopen op het lot natuurlijk ... En een linkje wordt op mijn blog gezet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik doe heel graag mee. Een uiltje lijkt me leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. wat een leuke give away, ik wil wel zo een creatief verrassingspakketje... Leuk iets om op de trein te freubelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Oh wat weer een leuke give away...ik doe graag mee voor een knuffeltje. Ik denk alvast na over wat voor eentje.....linkje plaats ik even op mijn blog

    En dat babypakketje met uiltjes is helemaal geweldig, helaas heb ik de kinderen niet meer in deze leeftijd

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ook ik wil graag meedoen :D
    En ik ga dan ook voor het zelfmaakpakket :D
    Heb net een blog en ga eens uitvogelen hoe ik een linkje naar je give away zet ;-)

    Groetjes Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Heel leuk de uiltjes set. Mijn dochter spaart uiltjes, met name zelfgemaakte uiltjes vind ze leuk. Ik help haar met de verzameling en ben nu zelf ook aan het haken geslagen. Een zelfmaak pakket lijkt me daarom het leukst. De kleur maakt niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Super! Uiltjes zijn altijd leuk en naar een mooie speenkoord ben ik al lang op zoek. Als ik niet win, ook geen probleem, dan maak je mij dolgelukkig met de tutorial :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Zo mooi! Ik doe ook graag mee voor het creatief pakketje met de drie uilenspulletjes, ik vind ze prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Wat blijven die uiltjes toch erg leuk om naar te kijken!! Die kleine uiltjes op een rijtje zijn echt schattig. Ik doe graag mee met de leuke give-away. Ik zou graag het zelfmaakpakketje willen ontvangen. Verras me maar. Ik zal, als ik eruit ben hoe het werkt, jou link op mijn blog zetten met de foto van de give away.
    groet! Céline
    http://ollebolenmuis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Hallo, is het mogelijk om de patronen van dit mooie pakketje te verkrijgen?
    Ik heb voor mijn doopsuiker uiltjes gemaakt aan een sleutelhanger en dit zou perfect passen binnen het 'thema'.

    Alvast bedankt!
    Groetjes Hannelore

    BeantwoordenVerwijderen
  104. wat een leuke creas maak je toch echt helemaal super en ja ik wil heel graag meedoen met je giveaway. ik ga dan voor de creactieve verrassing. helaas heb ikzelf nog geen blog want ben pas begonnen met haken.

    lieve groeten annette

    BeantwoordenVerwijderen
  105. wat een schatje setje bij elkaar. Ik wil graag meedoen. En ik zou dan graag gaan voor het zelfmaakpakket :D

    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Die wagenspanner is echt helemaal top!
    En met nog 10 weken te gaan, doe ik graag mee voor je give-away.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Wat onzettend leuk zeg! Echt typisch Matawies Creas! Ik doe graag mee en mijn keuze gaat dan uit naar het zelfmaakpakketje maken van de speenketting, opbergdoosje en wagenspanner! Ik heb namelijk veel plezier met jou patronen :D

    Ik volg je wel maar heb zelf geen blog, snap er niet zoveel van, haha!

    Ben benieuwd! Leuk dat je dit doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. heey, leuk die uiltjes! Ik doe graag mee. Doe je ook mee aan mijn give away? Ik zal een linkje op mijn blog zetten.

    Lieve groetjes flo

    BeantwoordenVerwijderen
  109. WAUW ,daar wil natuurlijk echt iedereen aan meedoen, het is een mega gave give-away. Ik waag ook graag een kansje
    groet
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Hoi Tamara,

    Ik doe heel graag mee met de give away, kan helaas niet haken en zou graag voor n uilenknuffeltje gaan.
    Ben bezig met n babykamer en heb de uilen ontdekt :) errggg LEUK!
    Grtz Arike

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Wat een leuke spulletjes allemaal!
    Ik zou graag meedoen met de give-away en ik ga voor het zelfmaakpakket.
    Veel haakplezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Wat maak je toch ontzettend leuke dingen en zo netjes, prachtig! Ik doe graag mee voor een zelfmaakpakketje en ik ga snel een linkje maken naar je give away....
    groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ik ben dol op jouw creaties! Als ik mee zou kunnen doen met de give away: Heel graag! Het zelfmaakpakketje zou super zijn! groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  114. wauw wat leuk zeg, mijn dochter gebruikt een speen dus een speenkoord zou meteen gebruikt worden, dit zou een geweldig cadeau zijn! Ik zal even een linkje plaatsen op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ik doe graag mee met je give-away. Je uiltjes zijn zo mooi en schattig.
    Kan ik ook kans maken op 2 opbergdoosjes met een uiltje. Mijn kinderen worden stilaan groter en de tuttentijd is door ;0)
    Ik word volger maar ik heb zelf geen blog

    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ik kijk iedere keer mijn ogen weer uit wat voor prachtige dingetjes je gemaakt heb.
    Deze serie is ook weer zo mooi. Ik zou graag willen meedoen met de give away, een zelfmaakpakketje daar gaat mijn voorkeur naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Hoi hoi,
    Wat een leuk idee, zo'n give away, ik doe gelijk mee! En als ik al eens zou 'winnen'zou ik gaan voor de verrassing, met als enige tip de kleuren rood en paars. Ik ben benieuwd!
    Succes! Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Wauw ik wou dat ik ook zo kon haken! Ik kan alleen recht op recht :'(
    Maar, mijn nicht gaat bijna bevallen en ik weet niet of het een jongen of een meisje wordt dus vind ik de kleuren op de foto perfect!
    Ik link je meteen op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Hoi, via een hele omweg ben ik op jouw blog terecht gekomen. Ik zag de uiltjes op een blog en ben er helemaal weg van! Mijn voorkeur gaat uit naar het verrassingspakket.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  120. hello
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Wat een leuke uiltjes, ik wil dan ook graag meedoen met de give away. En ga dan voor het zelfmaak pakketje. Kan ik het gaan maken voor mijn zoontje.
    groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Hallo,
    Wat maak je een prachtige spullen! Ik doe graag mee voor het verrassingspakket.
    Groetjes, beginnend freubelaar

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Ik volg je blog een poosje en vind je uiltjes helemaal te gek!
    Graag doe ik mee met de give-away, je weet maar nooit!!
    Mijn voorkeur gaat uit naar het zelfmaakpakketje.

    Lieve groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Hallo Tamara,
    Jouw ontwerpen zijn zo leuk! Ik zou heel graag jouw give away willen winnen (-:
    Het verrassingspakket lijkt mij leuk.
    Bedankt voor de kans,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ik heb je blog net ontdekt. Wat een prachtige dingen maak je. Ben meteen volger geworden en heb je give away op mijn blog gezet.

    Natuurlijk doe ik ook graag mee met de give away. Ik zou een kansje willen wagen voor zo'n lief schattig uiltje.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  126. hoi tamara
    ik weet niet of ik nog mee kan doe vind ze
    heel leuk
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Erg Leuk!!
    Graag zou ik mee doen (zal zo een linkje plaatsen op mijn blog) en een kansje willen wagen voor creatief verassingspakketje :)

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Oh geweldig! Ik ben helemaal weg van uilen, daarom zou ik graag mee willen doen, het zelfmaak pakketje spreekt mij het meeste aan, omdat ik een keer (het moet er toch van komen) Ami wil gaan haken en dan is dit natuurlijk een fantastische start. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  129. ooooo wat ontzettend leuk. Ben net zelf begonnen met een blog en met het leren haken. zo'n pakketje zou dus zeer welkom zijn. Ik heb je site op mijn blog gezet.

    Groetjes
    Berby

    BeantwoordenVerwijderen
  130. I love the owls ♥ ♥ ♥ I hope all the best.
    I like wagenspanner.
    http://inga2010.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Wat een geluk dat ik vandaag jouw blog heb ontdekt, nog net op tijd!
    Ik zal volger worden en doe heel graag mee voor het uilenpakket aangezien ik ieder moment kan bevallen van onze tweede telg!!!

    Groetjes,

    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  132. wat een prachtige give away, een roze speenketting en blauwe wagenspanner zou gewldig zij, vriendin 1 is gisteren bevallen van een meisje en vriendin 2 vorige week van een jongenn, zou super voor ze zijn, tevens gelijk 2 stellen die met jouw spullen in aanraking komen net als het bezoek, dus 3 vliegen in een klap.

    BeantwoordenVerwijderen